Log nu in
- Uw gegevens - snel en eenvoudig aanpasbaar
- Veel voordelen
Wat hier hielp: lampen stonden 'offline' in de Google app. Met een spraakopdracht (eetkamerlamp aan) ging de lamp aan en op dat moment stond de lamp ook 'online' in de app. En dat dan voor elk 'apparaat'.
17 mei 21.30 uur. We zijn weer online!
Of het heeft gewoon geen prioriteit ....
16 mei: hier werkt het nog niet .....
@Stagni56: En na een anderhalve week gewerkt te hebben was er vanmorgen een 'server update' bij ABB. De update was om 13.00 uur klaar. Vanaf dat moment is de koppeling met GoogleHome weer verdwenen. Ik...
Zonder aanleiding staan alle lampen etc die met free@home zijn verbonden, in de Google Home-app opeens als 'offline'. Het gebeurde twee dagen geleden; ik gaf een spraakcommando en dat werkte niet. Ik ging...
En jawel! Sinds vanavond is de koppeling free@home - GoogleHome weer in de lucht. Nu maar hopen dat het blijft ....
Dat lijkt een zinnig advies. EN dan hoe meer mensen, hoe beter!
Ik heb T-Mobile (Odido).
Morgen s.v.p. zoveel mogelijk mensen bellen met consumentensupport van ABB (088-2600999).
@Stagni56: herken jij dit? Vandaag, 1 mei, alles weer offline. Via de free@home app is alles bedienbaar, maar de koppeling met GoogleHome is weer helemaal verdwenen.
Vandaag, 1 mei, alles weer offline. Via de free@home app is alles bedienbaar, maar de koppeling met GoogleHome is weer helemaal verdwenen.
Een paar berichten terug staat: Vanmorgen contact gehad met consumentensupport van ABB (088-2600999).
Ja, ook hier werkt alles weer. Gelukkig. Hopelijk definitief opgelost!
Ik heb dan ook maar even gebeld. U bent de derde vandaag zei een vriendelijke meneer. Het is al gemeld 'in Duitsland" en daar moet de oplossing vandaan komen. Maar ik denk eerlijk gezegd hoe meer bellers,...
att: team@community.Busch-Jaeger.nl is er een mogelijkheid dat BuschJaeger meeleest en meedenkt over een oplossing? Er zijn nu al veel mensen met dezelfde klacht.